Susa Web Tools
مرا دریاب ...
ミ★ミعاشقانه ترین حرف ها...واسه دل خودمミ★ミ

امروز دلم اونقد شکست که دیگه دلی واسم نمونده ...

عجب خاموشی دلگیر و سردی !


چه بی تابی، چه تنهایی ، چه دردی!

 

نمی پیچد صدایی در فضایی



صدای پای حتّی دوره گردی


چه رقصی می کند همراه با باد


کنار پایم امشب برگ زردی



در این خاموشی و غوغای پنهان



زبانم با دلم دارد نبردی



خدایا خانه ای تنگ آفریدی



خدایا با دل تنگم چه کردی ؟؟؟
 

دلم میگه کی بود یه روز اومدو خاموشم کرد

رفت و منو تنها گذاشت ساده فراموشم کرد

 
 

دلم میگه بگو بیاد که طاقتی نمونده

آتیش داغ بی کسی زندگیمو سوزونده

 

حالا از این ور دنیا

این منم که عاشقونه

تو رو صدا میکنم

از پشت پنجره های بی کسی

چشم انتظار

جاده رو نگاه میکنم

 

آخه اون فقط تویی که میتونه

توی کوچه های شهر زیر بارون منو پیدا کنه

 

آخه اون فقط تویی که میتونه

نذاره فصل غم انگیز جدایی منو رسوا کنه

 

اگه دیر شد اومدی ندیدمت یادت باشه دوست دارم

اگه  مردم از غم  نبودنت یادت باشه دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

قاسم
ساعت2:06---4 آذر 1390
سلام
به جمع عاشقان بپیوندین
عضو بشین دامنه وبنر رایگان هدیه بگیرید
مانیازمند مدیر هستیم مایل به همکاری بودید اعلام کنید با تشکر


مرجان
ساعت15:37---1 آذر 1390
سلام دوست عزیز وبت خیلی قشنگ و نازه موفق باشی اگه دوست داشتی به منم سر بزن مرسییییییی

saeed
ساعت15:27---1 آذر 1390
مفهوم برنامه ریزی فضایی (Spatial Planning)

مفهوم برنامه ریزی فضایی که در انگلیسی Spatial Planning و در فرانسه به Amanagement Du Territoire و در فارسی برخی آن را آمایش سرزمین نیز می نامند عبارت است از توزیع متوازن و هم آهنگ جغرافیایی کلیه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی و معنوی در پهنه سرزمین نسبت به منابع طبیعی و انسانی.


behnam
ساعت15:12---1 آذر 1390
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری اگر وقت کردی سری به وب ماهم بزن راستی اگر دوست داشتی لینکم کن تا من تورو هم لینک کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت 14:54 توسط مهدی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت




كد موسيقي براي وبلاگ